loading...
♥♥♥بچه های اشکنــــــــــــــــــﺎﻥ ♥♥♥
reza0128 بازدید : 445 شنبه 10 آبان 1393 نظرات (7)

 

معلمم گفت : زندگي را تعريف كن
گفتم..زندگي تعريف كردني نيست
ناراحت شد و نمره ام را صفر داد
سالها بعد كه او را ديدم كه پير شده بود و عصا به دست راه مي رفت
جلو رفتم و گفتم : زندگي را تعريف كن،ارام خنديد و گفت نمره ات بيست
زندگي را بايد زيست!!!

 

آری...

من بازمانده یک قصه ام

همان یکی که نبود...

reza0128

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محكومـــ بهــ تنهايـــ وشكستـــ در تاریخ 1393/10/23 و 16:57 دقیقه ارسال شده است

در زمینی که ضمیرِ من و توست

از نخستین دیدار، هر سخن، هر رفتار

دانه هاییست که می افشانیم

برگ و باریست که می رویانیم

آب و خورشید و نسیمش «مِهـــر» است

گر بدان گونه که بایست به بار آیـَد

زندگی را به دل انگیزترین چهره بیــارایَد...

این نظر توسط رها در تاریخ 1393/10/20 و 20:53 دقیقه ارسال شده است

سلام
بسیار متن و عکس هاتون عالیههههههههههههه
آری...

من بازمانده یک قصه ام

همان یکی که نبود...

این نظر توسط haniyeh در تاریخ 1393/10/10 و 19:07 دقیقه ارسال شده است



انـــــــــدکی از جماعت.....↯
مینالند از کمبود دخترِ پاکــــــــــ...
بــــــــرادر‌...
قبل از اینکه دنبال ِ فاطمه باشی...
♥ ☜ خودت \"علـــــــــــــــی \" باش ...♥

این نظر توسط ܓܨمحكومـــ بهــ تنهايـــ وشكستـــܓܨ در تاریخ 1393/09/09 و 15:20 دقیقه ارسال شده است

درد دارد

وقتی می رود ...

و همه می گویند:دوستت نداشت ...!

و تو نمی توانی به همه ثابت کنی که هر شب ...

با عاشقانه هایش خوابت میکرد...


به همین بغض لعنتی قسم نوبت گریه تو هم میرسد ...

شک نکن ...

این نظر توسط shima در تاریخ 1393/08/17 و 18:18 دقیقه ارسال شده است

اینجا همه دلتنگند
دنبال گمشده ای هستند
من هم دنبال گمشده ای می گردم
گمشده ای به نام من . . .

این نظر توسط atefeh در تاریخ 1393/08/16 و 10:59 دقیقه ارسال شده است

در دادگاه زندگی :

مرا محکوم کردند به :

به عاشق بودنم ..به ساده و دلفریب بودنم

به صداقتم ..به وفای عهدم

به هر آنچه به تو وصل میشد..

حکم ابدی برایم صادر کردند

بستم..بستم در قلبم را تا حکمت را اجرا کنند

انروز من پوزخند به لب منتظرم ..!

این نظر توسط یاقوت در تاریخ 1393/08/12 و 17:09 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلک
حسین ، کشته دیروز و رهبر روز است

قیام اوست ، که پیوسته نهضت آموز است

تمام زندگی او ، عقیده بود و جهاد

اگر چه مدت جنگ حسین ، یک روز است . . .


تاسوعا و عاشورا حسینی تسلیت
بر شما دوست ما و یاور یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
و خانواده محنرمتون


گروه مدیریتشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
به وب ما بندگان حقیر خوش اومدین.امیدوارم دقایق خوبی در این وب سپری کنید... پل ارتباطی: whatsapp:09176340128
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 345
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 212
  • بازدید سال : 2,447
  • بازدید کلی : 29,140
  • کدهای اختصاصی