loading...
♥♥♥بچه های اشکنــــــــــــــــــﺎﻥ ♥♥♥
reza0128 بازدید : 584 چهارشنبه 28 آبان 1393 نظرات (27)

خداحافظ عشقم پرونده ی زندگیت بسته شد
خــــداحافظ  پیــونـد ناتمام
خـــداحافظ آخریـن لبــخند من
خـــداحافظ ... .
وعـده های مـــا ناتمـام مـاندند
آخریــن حرفــم
آخـریـن حــرفم میدانی چیست ....؟

"خــــداحافظ"

 


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط atefeh در تاریخ 1393/11/17 و 16:40 دقیقه ارسال شده است

نگران من نباش، چشم هاي وحشي ام را هيچ نگاه هرزه اي نمي تواند رام كند... تو!!!
نگران خودت باش كه دلت، با هر لبخندي مي لرزد!!!

این نظر توسط atefeh در تاریخ 1393/11/17 و 16:31 دقیقه ارسال شده است

قافیه به قافیه باختم
برگ به برگ
واژه به واژه
و اینک تنها داشته من
حس تلخ نداشته هایی است
که شعر نمی شود ، اما
آوار می شود ، اتاق بی در و پیکر را ...
چقدر خوب است که دلتنگم
چقدر خوب است که چیزی ندارم تا از دست بدهم
چقدر خوب است که بغض دارم
من نه شاعرم و
نه هوس دارم به شروع دردهای دوباره
اما بد باختم ، بد
من به حس جنونی باختم که باورم بود ...
زیر هم نوشتن این واژه ها دلیل بر شعر نیست
دلیلش واژه هایی است که به هم ربط ندارند ، اما
هر کدام از یک درد حرف میزنند ...
\" من به زیادی عشق باختم \"
واژه های من از آن جهت معمولیست
که من معمولی ترین عاشق بودم
همین ...
فقط این را از من داشته باش :
مجنون عشق تو شدن
تنها چیزی است که من را به من می رساند
تنها چیزی است که ماندگارم می کند ...

این نظر توسط atefeh در تاریخ 1393/11/17 و 16:22 دقیقه ارسال شده است

چقــــבر بـבه ازشـــــ خبـــر نداشتهــــ باشیـــــ

sMs بـבیــــ جوابتـــو نـــבه



ســآعتهـــا نگرانشـــــ باشیــــ



بعد بآ یه خطــ בیگهـــ بهشــــ زنگـــــ بزنیــــــ با בومینــــــ بوق گوشیـــــ رو برבآرهـــــ



اونــــ وقتـــهـ کهـــ میفهمـیــــ تنهاییـــــــ



اونــــ وقتـــهـ کهـــ میفهمـیــــ בیگهـــ בوستتـــــ نـבآرهـــ



آבمــآ از همینـــ جـآ تنــهاییــــ رو وآســهـ خودشونــــ انتخابـــ میکننـــــ

این نظر توسط shima در تاریخ 1393/10/23 و 1:45 دقیقه ارسال شده است


آرام بر گونه هایم میلغزد.....

تاوانِ بی فکری های دیروز.......

کاش بیهوده نمی تاختم !

این نظر توسط DUYGU در تاریخ 1393/10/18 و 16:40 دقیقه ارسال شده است

انتظـار سخت اسـت ...
فرامـوش کردن هـم سخت است ،
امـا اینکـه ندانـی ...
باید انتظار بکشی یا فراموش کنی ،
از همه سخت تر اسـت ... !

این نظر توسط یاقوت در تاریخ 1393/10/14 و 17:00 دقیقه ارسال شده است

زیباترین عکس ها در اتاق های تاریک ظاهر می ‏شوند؛
پس هر موقع در قسمتی تاریک از زندگی قرار گرفتی،
بدان که خدا می‏ خواهد تصویری زیبا از تو بسازدشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط haniyeh در تاریخ 1393/10/10 و 19:04 دقیقه ارسال شده است

هوسهای سرد...آغوشهای خیالی...حرفهای مبهم...احساساتی از جنس دکمه های کیبورد...واین است سرانجام عشقهای امروزی...یکی بود.... و یکی نابود...

این نظر توسط محكومـــ بهــ تنهايـــ وشكستـــ در تاریخ 1393/10/08 و 15:44 دقیقه ارسال شده است

شـآیَـב یہ ڪَسے شَبـآ برآے اینڪہ خوآبـ تو رو ببینہ

بہ פֿـُבآ اِلتمـآسـ میڪنہ . . .

شـآیَـב یہ ڪَسے بہ مَـפـضـ בیـבטּ تو בستاش یَـפֿـ میزنہ

و تَپشـ قَلبشـ بیشتَر میشہ . . .

مُـطمئـטּ بـآشـ یہ ڪَسے شَبـآ بہ פֿـآطر تــو

تو בریـآیــے اَز اَشڪ مے خوآبہ . . . وَلے تــو نمے בونے

این نظر توسط DUYU در تاریخ 1393/10/06 و 19:31 دقیقه ارسال شده است

نه با خودت چتـــر داشتی

نه روزنـــامه

نه چمـــدان…

عـــاشقت شدم…

از کجا می فهمیدم مســـافری ...

این نظر توسط DUYU در تاریخ 1393/10/06 و 19:30 دقیقه ارسال شده است

تنهایی ینی :

خودت بنویســــی ...

و خودت هم خوشـــــت بیاد !!!


کد امنیتی رفرش
درباره ما
به وب ما بندگان حقیر خوش اومدین.امیدوارم دقایق خوبی در این وب سپری کنید... پل ارتباطی: whatsapp:09176340128
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 345
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 227
  • بازدید سال : 2,462
  • بازدید کلی : 29,155
  • کدهای اختصاصی