loading...
♥♥♥بچه های اشکنــــــــــــــــــﺎﻥ ♥♥♥
reza0128 بازدید : 592 شنبه 12 اردیبهشت 1394 نظرات (21)

ﻧـــﻪ !
ﺍﺷـــــــــــــﺘﺒﺎﻩ ﻧﮑﻦ !
ﺩﺭ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﺗــــــــــــــــــــﻮ ﻧﯿﺴﺘﻢ !
ﺩﺭ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﻣﻨــــﻢ
ﮐـــــﻪ
ﺑﺎ ﺗــــــــــــــﻮ
ﺭﻓـــــــــــــــــــــــ ــــــــــﺖ.....


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.

این نظر توسط محكوم به تنهاي وشكست در تاریخ 1394/07/28 و 14:50 دقیقه ارسال شده است

خیلی وقتها قدرت یک نوازش،
یک لبخند،
یک واژه محبت آمیز،
یک گوش شنوا،
یک تعریف صادقانه یا اندکی توجه را دست کم می گیریم،
که همه آنها
میتوانند یک زندگی را متحول کنند



این نظر توسط DUYGU در تاریخ 1394/06/15 و 15:00 دقیقه ارسال شده است

دلم یک کلبه می خواهد
درون جنگل پاییز
به دور از رنگ آدم ها،
من و آواز توکاها
من و یک رود
من و یک کلبه ی پر دود
من و چای و ، کتاب حافظ و خیام
به دور از ننگ ، به دور از نام ،
چه غوغایی ،.چه بلوایی ،
بسان برگ
که از شاخه جدا گردد
درون من پر از شورش،پر از فریاد
درون جنگل پاییز
دلم یک کلبه می خواهد...!!!.......

این نظر توسط DUYGU در تاریخ 1394/04/22 و 1:13 دقیقه ارسال شده است

آدم ها به اندازه ی \"ناگفته هایشان\" از هم دور می شوند
نه به اندازه ی \"قدم هایشان\" !

این نظر توسط DUYGU در تاریخ 1394/04/22 و 1:12 دقیقه ارسال شده است

چه ظریفانه است خلقت قلب آدمی به تلنگری می شکند به لحنی می سوزد برای دلی می میرد به نگاهی جان می گیرد و به یادی می تپد...

این نظر توسط DUYGU در تاریخ 1394/04/15 و 0:35 دقیقه ارسال شده است

زندگیست دیگر!

همیشه که همه رنگ‌هایش جور نیست،

همه سازهایش کوک نیست!

باید یاد گرفت با هر سازش رقصید،

حتی با ناکوک ترین ناکوکش...

اصلا رنگ و رقص و ساز و کوکش را فراموش کن!

حواست باشد به این روزهایی که دیگر برنمی گردد...

به فرصت هایی که مثل باد می آیند و می روند و همیشگی نیستند،

به این سالها که به سرعت برق می گذرند....

این نظر توسط h z در تاریخ 1394/04/09 و 17:29 دقیقه ارسال شده است

خیلی سخته تنهایی

سخته کسی نفهمتت

سخته شبا متکات خیس باشه

و سخت ترینش صبر

این نظر توسط h z در تاریخ 1394/04/09 و 17:29 دقیقه ارسال شده است

ﺁﯾﻨﻪ ﻣﯿﮕﻮﯾﺪ : ﭘــﯿــﺮ ﺷﺪﯼ
. . . ﻣــﻮﻫﺎﯼ ﻣﺸﮑﯽ ﺍﺕ ﺳﭙـﯿـﺪ ﺷﺪ
میگویم : ﻋﯿﺒﯽ ﻧﺪﺍﺭﺩ ﺁﯾﻨﻪ
ﻣﻮﻫﺎﯾﻢ ﺭﺍ ﺭﻧﮓ ﻣﯿﮑﻨﻢ
ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺟــﻮﺍﻥ ﻣﯿﺸﻮﻡ
ﺩﻟﻢ ﺑﺎ ﺑـﻐـﺾ ﻣﯿﮕﻮﯾﺪ : ﻣﯿﺸﻮﺩ ﻣﺮﺍ ﻫﻢ ﺭﻧﮓ ﮐﻨﯽ؟
. . . ﺯﯾﺮ ﻟﺐ ﻣﯿﮕﻮﯾﻢ ﺩﻟـــﮑــﻢ،ﮐﺪﺍﻡ ﺗــﮑــﻪ ﺍﺕ ﺭﺍ ﺭﻧﮓ ﮐﻨﻢ

این نظر توسط DUYGU در تاریخ 1394/04/03 و 14:53 دقیقه ارسال شده است

به اندازه ی باورهای هر کسی با او حرف بزن
بیشتر که بگویی ، تو را احمق فرض خواهد کرد !

این نظر توسط h z در تاریخ 1394/03/31 و 16:51 دقیقه ارسال شده است


درد من من تنهاییم نیست!

این است که هر روز از خودم میپرسم...

خودش مگر مرا انتخاب نکرددد....


کد امنیتی رفرش
درباره ما
به وب ما بندگان حقیر خوش اومدین.امیدوارم دقایق خوبی در این وب سپری کنید... پل ارتباطی: whatsapp:09176340128
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 345
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 210
  • بازدید سال : 2,445
  • بازدید کلی : 29,138
  • کدهای اختصاصی